·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


      می گوئی:

         جز حسرت چه داری؟

            مـــن

                خــدایی دارم

که از خواسته هایم بیشتــر است...





نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت1:53---6 آذر 1391
نگران فردایتــــ نباش ،


خدای دیروز و امروزتـــ ، فردا هم هستـــ ؛

فردایتـــ قشنگـــ نازنیــــن ....

.
.
.


SHAHIN
ساعت23:54---5 آذر 1391
منهای همه که زندگی کنی...
تازه میشوی به اضافه خدا....





blacklove33
ساعت23:50---5 آذر 1391
سلامممم گلمممممم ممنون که به وبم سر زدی و نظر دادی بازم بیا بوس



عمريست لبخندهای لاغر خود را ذخيره می کنم

و می گويم برای روز مبادا . . .

هر روز " بی تو " برايم روز مباداست . . .


تنهای شیطون
ساعت22:08---5 آذر 1391
عسیسم مطلب باحالی بید ااااااااافرین گلم وبت خیلی جالبه ها دمت اب جوش
پیش منم ویا گلم
امیدوارم همیشه خنده رو دل و لبات باشه


پرنسس
ساعت21:19---5 آذر 1391
اوهوم موافقم زیااااااااااااااااد
خداجوووونم بینهایت دوستت دارم
نسترن گلی مخسی


فاطمهـ ــ
ساعت17:57---5 آذر 1391
گره دستانتــــــــ
بردستانم....کاش کور میشد...
دستانت از دستانمــ
هیچگاه دور نمیشـــــد...


کـ ــ ــتـــایون
ساعت17:33---5 آذر 1391
به خاطر داشته باش:
عشق رو باید باور کرد،
بوسه رو باید حس کرد!
احساس رو باید لمس کرد،
اما..
دوست داشتنو باید ثابت کرد...!!


ژیلا
ساعت16:54---5 آذر 1391
سلام نسترن جوون خوبی عزیزم
ممنون بابت همدردیت
خوشحالم کردی
اگه دوس داشتی همولینک کنیم خبرم کن؟!!


navid
ساعت14:54---5 آذر 1391
سلام.نسترن جون من توی وبتون عضو شدم شما هم اگر دوست داشتید در وم عضو شوید...........

lev
ساعت0:42---5 آذر 1391
ایــــــــــن روزها ،
.
بـــــــــــــــــاران هم نیاید ،
.
مــــــــــــن دلگیر می شوم ... !!!
.
اصلاً مـــهم نـیست ...
.
که بــــــاران بر کوچـــــــه ببـارد ...
.
یـــــــا بر بــــــــسترم ...!!!
.
بــــــــــــاران هــــــــــم که نــــــــــباشد ...
.
چــــــــــــــشمان مـن خـــــــــیس است ... !!!


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت16:48---4 آذر 1391
خدایی عجب عکسی

roz meshki
ساعت14:25---4 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 آذر 1391برچسب:حسرت, خواسته, ایمان, ] [ 14:10 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 183487
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ